چگونه برای تبدیل شدن انرژی پس از مصرف درمان از طب سنتی چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای تبدیل شدن انرژی پس از مصرف درمان از طب سنتی چینی

چگونه برای تبدیل شدن انرژی پس از مصرف درمان طب چینی TradicionalPaciente: نهرو

کشور: کانادا

بیماری های کلیوی: بیماری مزمن کلیوی (CKD)

نهرو می آید از کانادا شده است و از بیماری مزمن کلیوی (CKD) طولانی رنج می برند. از آنجا که از درد و رنج طولانی با نارسایی شدید کلیوی، آن ضعیف تر و ضعیف تر می شود. هنگامی که او به بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang رفت، شما فقط می توانید در یک صندلی چرخدار نشسته و می تواند توسط خود راه رفتن. او به ما گفت که او خیلی دردناک است و من امیدوارم که ما را از درمان طب چینی می تواند کمک به شما از زندگی فعلی خود را از شر.

ما در هیچ یک نظرسنجی تهیه شده توسط او و گزارش نشان داد که سطح کراتینین 391 umol / L، نیتروژن اوره 23.9 میلی مول / L است، هر دو به خوبی بالاتر از سطح نرمال، و به معنی کلیه خود را به شدت آسیب دیده است . همچنین بسیاری از علائم دردناک آن را همراهی، مانند خستگی، ضعف، تورم شدید در اطراف چشم، بینایی ضعیف و خارش پوست وجود دارد.

پس از تجزیه و تحلیل مورد، تیم متخصص یک برنامه درمانی سیستمیک برای او بر اساس روش های درمانی چینی های مختلف ما از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، طب چینی دهان و دندان، انما درمان، طب سوزنی، و غیره ساخته شده

این علائم اشاره به پاک کردن خون، فراهم آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، ترمیم بافت های آسیب دیده خود و کلیه بهبود عملکرد کلیه.

10 روز پس از درمان با درمان سیستمیک ما از طب چینی، شرایط پیشرفت های بزرگ است. سطح کراتینین او کاهش یافته به 295 umol / L، نیتروژن اوره به 15.5 میلی مول / L کاهش می یابد، و نشانه های شدید را به خوبی کنترل شد. حالا شما می توانید توسط خود راه رفتن، و صندلی چرخدار نیاز ندارد.

من خیلی خوشحال برای دیدن پیشرفت خود بود، و پر انرژی تر می شود. او گفت، من گزینه بهتری برای رسیدن به بیمارستان چینی خود برای درمان است. هر چند که دور از کانادا به چین، اما همه که من شایستگی، چرا که من ضرب و شتم بیماری مزمن کلیه و می تواند بهبود زندگی زندگی می کنند. من واقعا امیدوارم که بیشتر و بیشتر بیماران با بیماری مزمن کلیه که دارای شرایط مشابه با من می توانید به چین برای درمان آمده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان سیستمیک چینی در بیمارستان ما برای CKD، شما می توانید یک دکتر کمک رایگان به طور مستقیم آنلاین مشورت، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما را کمک بیشتر.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: